For første gang skal NMCUs årsmøte arrangeres i Vestfold, nærmere bestemt i Horten. Horten er mye mer enn bare den byen du kommer til når du tar en tur med Bastøferga fra Moss.

Årsmøtet avholdes på Horten Næringspark Hotell og Vandrerhjem

Det er en sjarmerende kystby med snaut 30.000 innbyggere. Blant annet folkene i Horten MC, MC-Musene og Midgardsormen MC. Byen har røtter fra vikingetida, og for historieinteresserte kan Horten skilte med Borrehaugene og Midgard Historiske senter. Disse kan med hell besøkes i samme slengen som man deltar på årsmøtet.

Program
Selve årsmøtet arrangeres på Horten Næringspark Hotell og Vandrerhjem, Borreveien 44, 3186 Horten. Her vil Bente og Line ønske oss velkommen lørdag 5. september. Registrering fra kl. 12:30. Årsmøtet begynner kl. 13:00 og alle NMCU-medlemmer er hjertelig velkommen. Ca. kl. 19:00 går vi som har meldt fra om at vi ønsker å delta på årsmøtemiddagen til middagsbufféen. Middagen vil koste et par hundre kroner per pers. Etter middagen møtes vi igjen i konferanserommet til et lite reiseforedrag. Vegg i vegg med konferanserommet ligger Vestfold bowling, hvor vi har reservert fire baner. Bowlingen har også biljardbord og skjenkebevilling.

Det er også mulig å overnatte i telt eller i hytte på Rørestrand Camping som ligger like ved

Overnatting på Horten Næringspark hotell og vandrerhjem bestiller dere selv. Det er bare å ring tlf. 33310600 eller sende en epost til booking@borre.no Man kan velge mellom enkeltrom (kr. 750), 2-sengsrom (kr. 900), 3-sengsrom (kr. 1.200), 4-sengsrom (kr. 1.500) eller sal med 10 senger (kr.3.000). Alle priser er per natt inklusiv frokost, sengetøy og håndklær. Ved ankomst fredag bør man si fra til hotellet om man ønsker middag. Hvis noen ønsker å ligge i telt eller leie en hytte kan det gjøres på Rørestrand Camping. Adressen dit er Parkveien 34, tlf. 33073340 og epost booking@rorestrandcamping.no Direktebooking kan gjøres på www.rorestrandcamping.no Campingen ligger ved sjøen, ca. 10 minutters gange fra årsmøtelokalet.

Velkommen til NMCUs årsmøte i Horten, lørdag 5. september!

Elektronisk påmelding finner du her: NMCUs årsmøte 2015, påmelding.

NB! Det er stort press på hotellrom i Horten årsmøte helgen så skal du overnatte bør du
bestille rom så snart som mulig.