Årsmøtet 2018 er lagt til Fagernes, i hjertet av Valdres og omkranset av flotte motorsykkelveier.

Fagernes i Valdres har en ideell beliggenhet hvis du ønsker å kjøre sykkel til årsmøtet. Stedet er omgitt av flotte motorsykkelveier samme hvor du kommer fra; Valdfresflya i nord, Golsfjellet i sør, Filefjell i vest, og Torpa, Hadeland og Randsfjorden i øst. Så her kan du kombinere deltakelse på årsmøtet med en skikkelig MC-tur – kanskje sesongens siste langtur for noen av oss?  Årsmøtet holdes på Scandic Hotel, som ligger vakkert til ved bredden av Strandefjorden. Her er det gode møteromsfasiliteter med plass til inntil 700 personer, og selvsagt restaurant og bar og det som ellers hører til.

Årsmøtet er NMCUs øverste styringsorgan. Dette er medlemmenes anledning til å påvirke organisasjonens prioriteringer og videre arbeid, og evaluere det som er gjort siden forrige gang. I dette driftsåret har sentralstyret primært jobbet med å sikre økonomien og få flere medlemmer gjennom blant annet vervekampanjen. Sentralstyret kommer også til å fremme en del forslag som må drøftes grundig blant medlemmene – og her trenger NMCU dine synspunkter og din stemme.

Årsmøtet avholdes lørdag den 15. september 2018 og registrering er som vanlig fra kl. 12:30. Selve årsmøtet starter kl. 13:00, og alle NMCU-medlemmer er hjertelig velkommen.

Ved ankomst og i påvente av årsmøtestart stiller hotellet med «suppebuffet» til kun kr 99,- per person.

Vi har som vanlig avtalt samling med servering etter årsmøtet og i år kjører vi Scandics «Burger-meny» med etterfølgende dessert. Prisen for denne vil være kr. 295,- per person. Husk å krysse av for middag, når du melder deg på årsmøtet, dersom du ønsker å delta på dette.

Forhåndspåmelding

Det er ønskelig at flest mulig av våre medlemmer melder seg til årsmøtet på forhånd. Dette vil hjelpe oss i forhold til middagsbestilling og annen logistikk.

Elektronisk påmelding vil være mulig via hjemmesiden med link i den øverste menyen eller på denne linken.

Du kan også bruke påmeldingsslippen på årsmøteinnkallingen som var i MC-bladet #3,
ringe NMCU-kontoret på tlf. 908 37 374 eller sende en epost til nmcu@nmcu.org.

Påmeldingen må gjøres innen 22. august. Hvis du har saker som ønskes tatt opp på årsmøtet må disse være oss i hende innen 8. august.

Overnatting på årsmøtet

Vi har forhandlet fram et godt årsmøtetilbud til våre medlemmer på overnatting med frokost. Ved bestilling av rom tar dere selv kontakt med Scandic Valdres  på telefon 61358000 eller e-post, valdres@scandichotels.com. Oppgi booking-kode NMCU

• Pris per enkeltrom pr. døgn er kr. 735,-
  • Dobbeltrom kr. 1030,-
  • Trippelrom kr. 1330,-
  •  4-sengsrom kr. 1630,-

Søkere til Norgestreffet i 2019 og 2020

I år ble det avholdt Norgestreff i Harstad arrangert av Harstad MC. For 2019 og 2020 har vi ennå ingen søkere.  Derfor oppfordrer vi klubber som ønsker å arrangere Norgestreff i 2019 eller 2020 om å sende inn skriftlig søknad til NMCU, Boks 351, 1502 Moss.
Søknaden må være hos oss innen 22. august.

Søkere vil så få anledning til å presentere søknaden sin på årsmøtet, slik at årsmøtet kan foreta tildelingen. Alle som vurderer å søke om å få Norgestreff bør ha lest Regelverk for Norgestreff. Dette finner man under dokumenter på https://nmcu.org/nyttig/om-nmcu/